31 december


These are not the last faces I made, I will continue but not daily ;-)

8 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Anja, een erg leuk project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie! Ik was al bang dat ik je lieve gezichten zou moeten missen... Een gezond en liefdevol en vooral ook creatief 2012! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteeeerrddd!!!

    Gelukkig blijven de gezichtjes komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig Anja, een heel heel mooi project was het met schitterende portretjes, zeer gevarieerd en superleuk dat je smoeltjes blijft maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd anja! bedankt voor een jaar vol prachtige gezichtjes.
    :^) gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 365 dagen project. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, Anja! Ik neem mijn pet af en buig HEEL diep voor het voltooien van je 365 dagen project. Het is een fantastisch mooi project geworden! Ik vind het knap want elke dag posten met een zelfgemaakt item is erg pittig.
    Maar natuurlijk ga je door met de gezichtjes. Hoe kan je ook anders, het is je tweede natuur geworden ;-))

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen