Speciale give away!


Voor al m'n trouwe volgers!
Omdat het 365 facesproject bijna is afgelopen, wordt dit kleine Nansen kastje (11 x 15 cm) verloot!
Laat hieronder even weten of je mee wilt doen.
Reageren kan t/m zondag 1 januari tot 18.00 uur.
Op nieuwjaarsdag om 20.00 uur wordt de winnaar bekend gemaakt. Het lootje wordt getrokken door loterijmeester Paul Veltman ;-)

Dear followers, my 365 facesproject has almost come to an end. Because of this happy moment, there is a special give away! Let me know below if you want to join the lotery!

23 opmerkingen:

  1. Ik ook! Ik vind deze gezichtjes geweldig. Heb er vorig jaar één aan net-bevallen mede-Homemade Happinesser Caroline gegeven en ben sindsdien zelf ook fan :-)

    PS: had ik al gezegd dat ik loterijmeester Paul heel heel heel erg aardig vind...? (of is 'ie niet omkoopbaar?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik doe graag mee! Zo'n vrolijk gezichtje kan toch niemand weerstaan!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha, wat dacht jij! superleuk, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge! Bijna het jaar vol gemaakt! Respect! En ik ding natuurlijk heel graag mee naar de prijs, want deze is prachtig. Ik heb je tweet ook geretweet, misschien levert het extra kijkers op.

    Ga je volgend jaar weer een 365-dagen project doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sta nog steeds vol bewondering voor je project, en ik doe graag mee aan deze give-away.
    Net als Ellen ben ik nu al benieuwd of je volgend jaar terug een 365-dagen project zult doen. Je hebt me geïnspireerd intussen (niet voor het komend jaar, want dat lukt niet meer) om ooit ook eens zo'n project op poten te zetten (in 2013 misschien, dat is alvast de bedoeling)
    Proficiat intussen alvast voor dit mooie project, waarvan ik heel erg genoten heb !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik doe graag mee, Anja! 'k Heb je project met heel veel plezier gevolgd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee! Geniet enorm van je gezichten. Ik zal ze missen volgend jaar! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me wel tof.... Als soort trofee!
    Toch een hele opgave om al die schitterende gezichtjes naar voor te brengen! PLUIM x
    Ik zet een link op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa, ik wil ook mee doen!

    Heel knap dat je dit project hebt volbracht. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik waag graag mijn kans! We hebben met het hele gezin veel plezier gehad met je blog! En hoewel we nu zelf ook volop gezichtjes maken, kan dit gezichtje er echt nog bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een fantastisch project, Anja. Bovendien zou hij mooi aansluiten bij Jans tentoonstelling over Nova Zembla. Dus: ja graag ik doe mee!
    Grtz Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat het eind in zicht is; het was een mooie creatieve reis. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stop mij ook maar tussen de lootjes en zorg ervoor dat de notaris dit lootje trekt.
    Ik vind je gezichtjes geweldig.
    Koosi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al ben ik al geruime tijd de trotse bezitster van een Nansen, doe ik lekker toch mee met de loterij. Meer is nooit teveel!
    Veel liefs van een grote fan, Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HOi Anja zo'n mooie poolman wil ik wel op mijn houtkacheltje hebben staan. Ik doe mee. Baukje Rienks alias Sabeare

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En dan is het bijna ten einde met de dagelijkse leuke gezichtjes... jammer ! Gelukkig kan ik dagelijks kijken naar het blij-gezichtje dat tussen de foto's staat als volwaardig huisgnoot. Fijne jaarwisseling !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja, ik doe graag mee! wat jammer dat je project (bijna) ten einde is... Maar ook: proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen