Tomorrow I fly to India, I'll be back on 8 march!

6 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg! En de gezichtjes dan? ;-)
    Veel plezier de komende maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aan inspiratie zal het daar niet ontbreken !
    benieuwd wat volgt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja
    Terwijl jij cultuur opsnuift in India krijg je van mij een blogaward:

    http://ellenturningpages.blogspot.com/2012/02/liebster-blog-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Anja-super bedankt voor je gave stickervel. Te gek-bijna zonde om te gebruiken-ben benieuwd naar je webwinkeltje?! Maar ga nu eerst maar genieten van je India-trip. Ben super jaloers-lijkt mij TE GEK. Veilige trip en geniet-geniet-geniet-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hih, leuke blog! Ik hou van al die lachende gezichtjes hier... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg al heel lang je blog, vind het verrassend, origineel en creatief. Ik heb je ook de liebster blog award gegeven, je tweede zag ik hierboven.
    Ik hoop dat er nog vele gezichten volgen,
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen