M'n gezichtjes in de vakantiespecial 'Hoe overleef ik ...' (Het blad van Francine Oomen)





8 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Leuk tijdschrift ook.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat, wat leuk. Je pagina ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de rest van het tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd anja!!! zo leuk, eerst samen in de flow en nu hier :^)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke pagina's zeg, ik ga morgen snel eens kijken in de boekhandel. Met dit weer de laatste tijd kunnen we wel wat opgevrolijkt worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Hoe cool is dat! Zoals ik bij gertie zei: Favoriet blad van dochter. Die zit heel erg in de hoe overleef ik leeftijd. Dus het verschijnt vanzelf hier in huis... Leuk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. is dat tijdschrift ook in belgië te verkrijgen? Weet iemand dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet niet of het in België verkrijgbaar is, maar je kunt de redactie van 'Hoe overleef ik...' vast vragen of ze eentje willen opsturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe gaaf-wat een mooie promo. Ook onze dochter is dol op dit blad-koop het altijd. We gaan je bewonderen-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen