De ingezonden gezichtjes van de vakantiespecial 'Hoe overleef ik'...

Even geleden heb ik met dit blog in de vakantiespecial van het blad 'Hoe overleef ik...' gestaan. Vandaag kreeg ik een aantal ingezonden foto's van de redactie opgestuurd. Kijk eens hoe leuk ze zijn! Ben erg onder de indruk van de creativiteit en de vondsten! 
De grappige gezichtjes op de stokjes zijn van Helen Brink. De lachende paprika is van Trienke Wiersma. Het gezicht met het woeste zeewierkapsel is van Kim Boltjes. Het duikbord (erg knap gezien) is van Jasmijn van der Linden. De lachende kerktoren is van Merle Odolphy. En het verbaasde kreeftgezichtje van Vera Martens.










3 opmerkingen:

  1. Grappig! Die paprika is echt helemaal het einde! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige vondsten-het houtje met regenbooghoedje te gek, evenals de paprika en de kerktoren! Leuk als de jeugd ookal creatief is-daar hou ik van. Lieve groeten van Sil

    BeantwoordenVerwijderen