Een echt (playfull) product van m'n faces!

Sommigen van jullie hebben het misschien al jullie het al gespot op Facebook: mijn faces worden uitgegeven als memoryspel. Het spel komt uit bij uitgeverij BIS. Die hebben al verschillende creatieve memoryspellen uitgegeven.

Voor de Frankfurter Buchmesse heb ik een dummy gemaakt. Daar zijn zijn leuke reacties op gekomen. Het duurt nog wel even voordat het in de winkel ligt. Waarschijnlijk wordt het maart/april 2014. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik ben heel erg blij! Hieronder een klein tipje van de sluier!



2 opmerkingen:

  1. super! heel tof initiatief :)
    lijkt me ook wel zalig om te spelen, en telkens die rare gezichten weer te ontdekken

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... wat ontzettend leuk voor je zeg! Dat zal een heel leuk, maar ook moeilijk spel gaan worden:) Al die gezichten, geweldig. We horen vast wel hier wanneer het in de handel is, gefeliciteerd. groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen